TEGELEN – Een 24-jarige Venlonaar heeft vrijdagavond een bekeuring gekregen nadat bleek dat hij reed zonder rijbewijs.
Tijdens een controle op de Broeklaan kon de man geen rijbewijs laten zien. Het bleek dat zijn rijbewijs was ingenomen. Bovendien had de Venlonaar nog een aantal boetes open staan ter waarde van ruim 1500 euro. Een gedeelte hiervan betaalde hij meteen. Zijn auto is meegenomen en krijgt de man terug als hij het restant van de openstaande boetes betaalt.
Gerelateerde berichten:
- Man rijdt zonder rijbewijs
- Bekeuring voor quadrijder zonder rijbewijs
- Bromfietser tweemaal bekeurd voor rijden zonder rijbewijs
- Bromfietsers tweemaal bekeurd voor rijden zonder rijbewijs
- Snelheidsduivels mogen rijbewijs inleveren
- Rijbewijs ingevorderd
- Twee beginnende bestuurders moeten rijbewijs inleveren
- Limburgers slagen het vaakst in één keer voor hun rijbewijs
