Beaujean Vacances bestaat dertig jaar

GULPEN – Het Limburgse familiebedrijf Beaujean Vacances bestaat in 2022 dertig jaar. Dit jubileum en de grote groei van de afgelopen jaren zijn redenen genoeg om hun verhaal en uitstraling te vernieuwen. De nieuwe communicatielijn slaat een brug tussen het familie-DNA van waaruit het bedrijf in 1992 ontstaan is en de verwachtingen van vakantiegangers anno 2022.
Beaujean Vacances is in dertig jaar uitgegroeid tot een echte nichespeler op het gebied van vakantiehuizen met een aanbod van ruimtweehonderd karakteristieke vakantiewoningen op de mooiste plekken in Zuid-, Midden- en Noord-Limburg (NL), de Voerstreek (BE), Limburg (BE), de Ardennen (BE) en de Eifel (BE en DE). Dit jaar verwelkomen zij met ruim 8.500 boekingen meer dan 60.000 gasten vanuit het kantoor in Gulpen.
Met de signatuur van Beaujean
De vernieuwde uitstraling is gestoeld op de signatuur van Beaujean. De signatuur die dertig jaar geleden is gevormd en vandaag de dag nog steeds kenmerkend is. De persoonlijkheid van de tweehonderd karakteristieke vakantiewoningen die worden verhuurd, voor de bovengemiddelde, persoonlijke dienstverlening in een online tijdperk en voor de strikte selectiecriteria die gelden voor huiseigenaren. Beaujean wil als streekgebonden familiebedrijf ‘tekenen’ voor nieuwe herinneringen van gasten, gestoeld op liefde voor wat er al eeuwen is.
Met de vernieuwing van de huisstijl is rekening gehouden met het vakwerk wat kenmerkend is voor de architectuur van de drielandenregio en door familie Beaujean op de kaart is gezet.
Ook het thema van het jubileumfeest, dat wordt gevierd in het derde weekend van november, staat in het teken van vakwerk.
Verder bouwen aan de liefde voor wat er al eeuwen is
Daphne Beaujean is, als gezicht en eigenaresse van Beaujean Vacances, dagelijks bezig met het reilen en zeilen van het bedrijf wat in 1992 door haar moeder Ans Beaujean is opgericht. Ans verbouwde haar woonhuis tot vakantiewoning, en de schuur bij de woning tot woonhuis.
Hiermee was Ans een van de eersten in Zuid-Limburg met een vakantiewoning. Dit leidde tot vragen uit de regio of ze ook op andere plekken kon helpen om karakteristieke gebouwen om te bouwen tot groepsaccommodatie en – in een later stadium – kon ondersteunen bij de verhuur. Beetje bij beetje groeide het bedrijf uit tot een unieke nichespeler die zich met haar persoonlijke dienstverlening dicht bij de woningeigenaren en gasten knap overeind weet te houden in een snel digitaliserende en internationaliserende markt. Met de vernieuwde uitstraling bouwt Daphne samen met haar team verder aan de signatuur van Beaujean, waarmee zij de komende jaren willen groeien in het aantal karakteristieke vakantiewoningen voor 2 tot 40 personen op de mooiste plekken in de drielandenregio.
Ook in het nieuws
- Hans Bours nieuwe voorzitter van Sahot Maastricht
- Valkenburg in top 10 meest trending reisbestemmingen wereldwijd
- Limburg werkt aan dataportaal voor vrijetijdsector
- De vernieuwde Rodahal: hotspot voor bezoekers en artiesten
- Een dagje uit in Zuid-Limburg? Dit zijn je mogelijkheden
- NMC De IJzeren Man vernieuwt
- Meld je aan om de Beste Artiest van Heerlen 2023 te worden
- Limburg populairste dialect in Nederlandse hitlijsten
- Eerste namen Pop on Top 2024 bekend
- Leerlingen basisschool De Meridiaan helpen mee met aanleg Langste Haag van Limburg
- Geboortegolf in GaiaZOO
- Op familieweekend met schoonfamilie: de helft van Limburgers voelt zich verplicht
- Kerststad Valkenburg heeft beste Christmas Parade van Europa
- 4.000 maatjes in Limburg gezocht