Man rijdt zonder rijbewijs

TEGELEN – Een 24-jarige Venlonaar heeft vrijdagavond een bekeuring gekregen nadat bleek dat hij reed zonder rijbewijs.

Tijdens een controle op de Broeklaan kon de man geen rijbewijs laten zien. Het bleek dat zijn rijbewijs was ingenomen. Bovendien had de Venlonaar nog een aantal boetes open staan ter waarde van ruim 1500 euro. Een gedeelte hiervan betaalde hij meteen. Zijn auto is meegenomen en krijgt de man terug als hij het restant van de openstaande boetes betaalt.

De meest complete toeristische en recreatieve website van Limburg en de euregio!