LANDGRAAF – Houd er rekening mee dat er op donderdag 4 januari a.s. mogelijk geen bussen en geen treinen rijden in Limburg. De vakbonden organiseren een landelijke staking.
Zowel de bussen als treinen van Arriva rijden dan niet. De NS-treinen rijden wel gewoon.
De werkgevers in het openbaar vervoer zijn met de vakbonden in gesprek over een nieuwe cao. De bonden hebben ervoor gekozen om de onderhandelingen af te breken. Er lag nog geen eindbod op tafel.
Gerelateerde berichten:
- Limburgs openbaar vervoer steeds veiliger
- Uitgangspunten nieuwe concessie openbaar vervoer Limburg
- Openbaar vervoer voor Rodaboulevard in Kerkrade
- Ernstige onregelmatigheden bij aanbesteding openbaar vervoer Limburg
- Limburg krijgt grenzeloos openbaar vervoer met gouden randje
- Duits-Nederlandse samenwerking voor grensoverschrijdend openbaar vervoer
- Tevredenheid over openbaar vervoer in Limburg stijgt
- Gratis openbaar vervoer voor minima

