HEERLEN – Stichting Promotie Glazen Huis Heerlen 2015 lanceert de website SRH15.nl voor de promotiecampagne rondom het Glazen Huis Heerlen 2015.
Op de website www.srh15.nl staat alle informatie over hoe de stichting de promotie rond het grootste multimediale evenement van Nederland gaat aanpakken. Bovendien kunnen vrijwilligers of stagiaires zich via de website aanmelden. Ook potentiële partners worden op de website geïnformeerd over hoe zij een bijdrage kunnen leveren aan de promotiecampagne. Geïnteresseerden kunnen zich opgeven voor diverse acties.
De website, maar ook de sociale media, en in een later stadium de ‘SRH15 Mobile App’ zullen de campagne online en mobiel versterken.
Het marketingteam van de stichting, bestaande uit lokale ondernemers met allen hun eigen expertise op het gebied van marketingcommunicatie, geven de promotiecampagne kleur. Met de lancering van de huisstijl en de website maken zij ook een daadwerkelijke start met de campagne. Binnenkort opent de stichting haar hoofdkwartier in het centrum van Heerlen en gaan verschillende teams ‘on tour’ door de provincie.
De Stichting Promotie Glazen Huis Heerlen 2015 is verantwoordelijkheid voor de uitvoering van de promotiecampagne voorafgaand, en de organisatie van de side-events tijdens SRH15. Het Glazen Huis van 3FM Serious Request staat van 18 tot en met 24 december op het Pancratiusplein in Heerlen.
Gerelateerde berichten:
- Stichting Promotie Glazen Huis Heerlen 2015 opent kantoor officieel voor publiek
- Glazen Huis in 2015 in Heerlen! (update)
- Giel, Paul en Domien in Glazen Huis in Heerlen
- Limburg lanceert interactieve website over historie
- Weer geen Glazen Huis in Limburg
- Kerkrade schrijft zich weer in voor Glazen Huis
- Glazen Huis Echt brengt ruim 17 mille bijeen
- Toeristisch Zuid-Limburg in actie voor het Glazen Huis