Lars Flinkerbusch Directeur VVV/Maastricht Marketing

MAASTRICHT – Vanaf 1 maart 2015 treedt de uit Wassenaar afkomstige Lars Flinkerbusch (47 jaar) aan als directeur bij VVV/Maastricht Marketing. Hij volgt hiermee Marcel Knols op, die sinds 1 januari 2015 zijn carrière heeft voortgezet bij Holland Casino Valkenburg.

Flinkerbusch is de afgelopen 10 jaar verantwoordelijk geweest voor de marketing en sales van diverse bestemmingen en toeristische merken. Zo was hij de drijvende kracht achter het succes van onder meer Ice Wise Travel, Noordwijk Regio Congresbureau en Noordwijk Marketing. Onder zijn leiding werd ook het onderscheidende innovatieve karakter van de Westland-regio op de kaart gezet door Westland Marketing. Als oprichter van het marketingbureau Destination Concepts is hij tevens verantwoordelijk geweest voor de ontwikkeling van uiteenlopende marketing- en merkstrategieën voor locaties, gemeenten, gebieden en belangenverenigingen.

Mirjam Depondt, voorzitter Raad van Toezicht VVV/Maastricht Marketing: "Lars is een gedreven marketeer met ondernemersbloed, met veel ervaring in het samenbrengen van partijen rondom nieuwe concepten en activiteiten. Wij zijn ervan overtuigd dat Lars, samen met zijn team en met alle partners in stad en regio, de marketing van Maastricht naar een brede range van doelgroepen verder zal uitbouwen en bestendigen."

Lars Flinkerbusch: "Met trots ga ik aan de slag om Maastricht nog prominenter op de kaart te zetten. Voor iedereen die hier werkt, woont, congresseert en recreëert. Ik zie ernaar uit dit samen te doen met de collega’s van VVV/Maastricht Marketing. In de prachtige stad Maastricht waar ik al zo veel jaren kom en die zo veel te bieden heeft."

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

De meest complete toeristische en recreatieve website van Limburg en de euregio!