Marketingcampagne ‘Beleef Kerkrade’ van start

KERKRADE – De gemeente Kerkrade heeft met de ontwikkeling van een nieuw logo en een nieuwe commercial een start gemaakt met de marketingcampagne ‘Beleef Kerkrade’.

Kerkrade beschikt als stad over een aantal unieke kwaliteiten in de regio, in het land en in de euregio. In elk seizoen is er wat te beleven in een van de toeristisch-recreatieve attracties, evenementen of in de directe omgeving die getekend is door de prachtige natuur. Ook op sportief en cultureel gebied is Kerkrade een actieve en innovatieve stad waar vaak ook muziek klinkt. Met deze boodschap zet de gemeente Kerkrade de stad op een positieve manier op de kaart.

Stadsmarketing
“Kerkrade heeft aantrekkingskracht. Met bijna 1,5 miljoen bezoekers aan onze dagattracties het afgelopen jaar maken we dit wel duidelijk en wordt ons motto ‘Beleef Kerkrade’ meer dan bevestigd. Met deze marketingcampagne positioneren we Kerkrade op een positieve manier in Limburg. Zo laten we zien wat in Kerkrade te beleven valt en versterken we het imago van onze stad. Ik ben ervan overtuigd dat dit op de lange termijn zal zorgen voor nog meer positieve ontwikkelingen,” laat wethouder Tim Weijers (PR, marketing en communicatie) weten.

De campagne komt voort uit het vastgestelde stadsmarketingplan van de gemeente Kerkrade. In de loop van de komende maanden zullen diverse promotionele activiteiten plaatsvinden die hiermee te maken hebben. De activiteiten zijn herkenbaar door het gebruik van het logo ‘Beleef Kerkrade’. Verder zal het logo ook te zien zijn in aanloop naar en tijdens evenementen. De nieuwe commercial heeft inmiddels zijn première gehad op televisie. Deze geeft in 30 seconden een goede impressie van diverse kwaliteiten van de gemeente Kerkrade.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

De meest complete toeristische en recreatieve website van Limburg en de euregio!