LANDGRAAF – Visit Zuid-Limburg kondigt de lancering aan van haar zomercampagne, gericht op het inspireren van Nederlanders om hun vakantie in eigen land te vieren. Als aftrap van deze ludieke campagne zullen van 5 februari tot 4 maart op twee grote reclamemasten in de nabijheid van Schiphol opvallende uitingen te zien zijn met de pakkende boodschap: ‘Don’t Vlaai Away.’
Een creatieve woordspeling die Nederlanders enerzijds prikkelt en uitnodigt om te kiezen voor een duurzame vakantie in Zuid-Limburg en anderzijds de nationale trots aanwakkert op de geliefde Limburgse vlaai uit eigen land, onlangs erkend als beschermd Europees streekproduct.
Don’t Vlaai Away
De reclamemasten nabij Schiphol dienen als perfect communicatiemiddel als introductie van de campagne, een knooppunt van internationaal reisverkeer en een plek om na te denken over de vakantie. Ook een plek om gasten indirect te wijzen op de mogelijkheid om de ecologische voetdruk te verminderen, door te kiezen voor een bestemming dichter bij.
“Onze zomercampagne ‘Don’t Vlaai Away’, vestigt enerzijds de aandacht op onze culinaire schatten en anderzijds op Zuid-Limburg als duurzame vakantiebestemming bekend om haar heuvels, Euregionale ligging en bourgondische leefstijl aldus Manon Luijten, marketingmanager Visit Zuid-Limburg”.
Gerelateerde berichten:
- VVV Zuid-Limburg wordt Visit Zuid-Limburg
- BOB-zomercampagne gaat weer van start
- Vier 75 jaar vrijheid met de Visit Zuid-Limburg bevrijdingsbrochure
- Designer Outlet Roermond onthult mooiste kerstboom tot nu toe
- Toverland onthult: nieuw themagebied krijgt de naam Avalon
- Pop on Top onthult nieuwe namen
- Onthult Barrie Stevens echte reden dood Leen Jongewaard?
- Vrijwilligers controleerden 2175 km aan paden na oproep Visit