MAASTRICHT – Het Maastricht Congres Bureau en MECC Maastricht presenteren met trots de nieuwe promotiefilm van Maastricht en omgeving. De film is het resultaat van een nauwe samenwerking van verschillende partijen met als gezamenlijk doel: Maastricht internationaal op de kaart zetten. De film is een productie van T36 Media.
De smaken van Maastricht
Met deze sfeervolle trailer wordt de kijker in drie minuten meegenomen in de mogelijkheden van Maastricht en omgeving op het gebied van zowel business als leisure. De film toont de romantiek van Maastricht als bourgondische stad met internationale allure: historie, cultuur, gastronomie, het buitenleven en het uitgaansleven laten de bijzondere atmosfeer van de stad en regio zien en beleven. De beelden worden versterkt door een Engelstalige voice-over met poëtische tekst en opzwepende muziek.
European Association of Perinatal Medicine
Aanleiding voor de film is het congres van de European Association of Perinatal Medicine (EAPM) dat in 2016 georganiseerd wordt. Maastricht is voor dit congres als gaststad in de running en concurreert hiermee met Brussel en Dublin. Vrijdag 15 juni mag de stad zich in Parijs presenteren en de voters overtuigen van de voordelen van Maastricht en de vele mogelijkheden die de stad biedt.
Coproductie
De film is een coproductie van het Maastricht Congres Bureau, MECC Maastricht, Gemeente Maastricht, Maastricht University Medical Center (MUMC), Stichting Dutch Society of Perinatal Medicine, Maastricht Health Campus, Maastricht University en Biopartner Center Maastricht. Prof. dr. Nijhuis was als hoofd van de afdeling obstetrie en gynaecologie van het MUMC nauw betrokken bij het ontwikkelen van de film.
Gerelateerde berichten:
- Buitengoed Geul & Maas in de picture
- Doe mee aan de internationale illustratiewedstrijd Picture This 2024
- philharmonie zuidnederland zet tienjarig jubileum luister bij met topprogramma, noviteiten én …. een nieuwe naam Philzuid
- NS zet meer intercity’s in tussen Limburg en Randstad
- Zet ook een vuurwerkbril op tijdens het kijken naar vuurwerk
- Continium zet miljoenste bezoeker in de bloemetjes
- Venlo zet stevig in op beeldbepalende evenementen
- Zuyderland ziekenhuis zet extra personeel in tijdens Serious Request